Üzletvitel a gyakorlatban- tréning sorozat

Az engedélyezett program 16 órás modulokból áll:

  • Üzletvitel a gyakorlatban – 302 órás
  • 100% GARANCIA a képzésre – ha nem tetszik nem kell kifizetni.

Érdekel a képzés!
1

Megszerezhető kompetenciák

Kommunikációs gátak és asszertív technikáinak beazonosítása, a kongruens kommunikációra.
A verbális és non-verbális kommunikációs eszközök. Konfliktuskezelés
Szakmai kompetencia és hitelesség növelésének stratégiái

  • A helyzethez és a beosztottakhoz adaptált vezetési stílusok
  • Tervezés, irányítás, szervezés és feladat-strukturálás
  • Időtervezés
  • Értekezletvezetési, az előadói készség, a külső környezet kihasználása, a modern technikai eszközök hatékony felhasználása
  • A tárgyalástechnilka, tárgyalásvezetési technika
  • A kedvezőbb tárgyalási pozíció eléréséhez szükséges kommunikációs és interperszonális képességek
  • A konfliktuskezelés, a konfliktusos helyzetek felismerésére és feloldása
  • A korszerű és eredményes vezetéselméleti módszerek és technikák az egyéni és csoportdöntések előnyeit és hátrányait. Képessé
  • Döntéshelyzetek felismerésére, a döntést segítő lépések megtervezésére és a döntéshozatali eljárások alkalmazása
  • A leendő munkatársak kiválasztása, interjúk lebonyolítása
  • Csapatvezetés és működtetés
  • Az értékesítéshez szükséges készségek kialakítása, és fejlesztése
  • Önismeret- és személyiségfejlesztés
  • A tárgyalási szituáció lépései
  • Befolyásolási stílusok és félrevezető taktikák
  • A meggyőző kommunikáció eszköztára. Új gondolkodási és cselekvési minták elsajátítása

2

Modulok

Az engedélyezett program 16 órás modulokból áll:

  1. A kommunikáció alapelvei
  2. Üzleti kommunikáció
  3. Hatékony szervezeti kommunikáció
  4. Üzleti prezentáció
  5. Vezetői alapismeretek
  6. Hatékony időgazdálkodás és delegálás
  7. Értekezletvezetés és prezentáció
  8. Hatékony menedzsment
  9. Projektmenedzsment
  10. Konfliktusmenedzsment
  11. Munkatársak professzionális kiválasztása
  12. Csapatok vezetése
  13. Az értékesítés tudománya
  14. Tárgyalástechnika értékesítőknek és beszerzőknek
  15. Professzionális ügyfélszolgálat és reklamációkezelés
  16. A vezető, mint coach
  17. Stressz kezelés
  18. Internet és kommunikáció
  19. Operációs rendszerek

3

Certifikáció

  • Tanúsítvány
  • Engedélyszám: E-000067/2013/D003

Bezárás