Minőségpolitika és panaszkezelés

A Rektor Oktatóközpont Kft. elkötelezett a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Folyamatosan figyelemmel követjük szervezetünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat valamint teljes minőségirányítási rendszerünket.

A Rektor Oktatóközpont Kft. minden képzését követően értékelőlapok segítségével kap visszajelzést a képzési folyamat minőségéről. A személyesen történő visszacsatolás további tájékoztatást ad az ügyfél elégedettségéről.Szükségét érezzük azonban egy olyan panaszkezelési rendszer kialakításának és működtetésének, amely gyors és hatékony lehetőséget biztosít ügyfeleink esetleges problémáinak megoldására.A panaszról – legyen az írásban, szóban személyesen vagy telefonon jelzett probléma – jegyzőkönyvet készítünk. A jegyzőkönyv felvételét követő 24 órán belül cégünk felveszi a kapcsolatot a panasztevővel, megvizsgálja a panasz körülményeit, jogosságát, majd lehetőség szerint azonnali megoldási javaslatokkal szolgál.

A panaszkezelés helyszíne:
Rektor Oktatóközpont Kft. 1031 Budapest, Rozália utca 60-62.

Személyi felelős:
Kircsi Levente

Dokumentáció, archiválás:
Az ügyfelek panaszait ügyfélszolgálatunkon tartjuk nyilván.

Panasz felvétele:
Személyesen: 1031 Budapest, Rozália utca 60-62
Telefonon: 06-1-488 7898
E-mailben: oktatas@rektor.hu

Ügyfélszolgálat nyitvatartási idő:
Hétfő: 8.00-16.30
Kedd: 8.00-17.00
Szerda: 8.00-17.00
Csütörtök: 8.00-17.00
Péntek: 8.00-15.00

Bezárás